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  • [방탄소년단 뷔] 뷔의 생하나 기부금 50억원! (해외매체 Kpopstarz 기사전문) 좋구만
    카테고리 없음 2020. 2. 24. 20:37

    #방탄 소년단#BTS#방탄 소년단 부표#BTSV#김태형#Kim_Taehyung#태형#Taehyung#뷔#V#중국 팬 기반#생애 1축하금 모금#총 5억 3천만원#생애 1이벤트는 소셜 미디어 아이·케이션#웨이보#한 00대의 웨이보 스타#한위#방탄 소년단의 멤버로 유 1 하고#BT2일#타타#TATA#거의 매일 품절#매출액 중 가장 높고#최신 검색 인물 하그와잉#Vionysus#브이오나이소ー스#아미들이 만든 용어#우상 디오니소스#IPurpleYou#으로#AnIconisborn#한 아이콘이 태어난#아이콘#Icon#KIMTAEHYUNGBAR#중국 팬 베이 스쥬은하 나#웨이보 핫 소셜 미디어#43위 ​https://www.kpopstarz.com/articles/290944/20일 9일 2일 2/bts-v-s-birthday-donations-reached-half-a-billion-won.htm?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


    BTS V's Birthday Donations Reached Half A Billion Won방탄 소년단 뷔 생일 기부금 50억원


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    Another historical moment was recorded by ARMY following the donation pool they organized dedicated to the upcoming birthday celebration of BTS V.After the deadline of the collection;the total amount collected reached 530 Million Won which came from BTS중국 fanbase.ARMY이 방탄 소년단 비의 생일을 축하하기 때문에 조직한 기부 수영장에서 역사적 순간을 기록했습니다. 모금의 마감일 이후 총 5억 3000만원에 이르며, 방탄 소년단의 차이, 자신의 팬 층에서 자신 왔다. It's incredible how the money reached that amount, a half-billion won or estimating$462,000, even though the group doesn't have any activities or any show going on around the country yet. 그 그룹이 아직 전국적으로 어떤 활동이 쟈싱 쇼도 못했는데 어떻게 그 금액에 도달했는지 5억원은 추정치 46만 2천달러는 믿을 수 없다. This is just proof of how widespread and how broad BTS influence is, in which their songs and 음악 ality reached different countries around the world. This achievement can be considered as an event should be proud of, achievement can nevents govement 이는 방탄소년단의 노래와 소리의 악성이 세계 각국에까지 미치고 있는 영향이 얼마나 광범위하고 광범위한지를 보여주는 근거일 뿐이다. 이번 성과는 생일행사에서 상당한 금액을 받은 첫 번째 기부행사의 자랑이기도 하다. However, Taehyung or popularly known as V, ashis stage name is well-known and recognized in 중국. In fact, he was the only member of the group who is continuously topping and is listed in the Top 100 Weibo Star in the site Weibo, which is the most used social media application in중국. His BT21 version TATA, which is an official BTS merch, always went out of stock in중국 and had the highest sales account. 그러자 신부의 예명은 중국에서 잘 알고 있으며, 인정 받고 있어 태현 또는 비이라는 이름으로 널리 알려졌다. 실제로 중국에서 가장 많이 쓰이는 소셜 미디어 어플리케이션(SNS)인 웨이보 100대의 웨이보 스타에 지속적으로 1위를 달리고 있는 멤버에서 유일하게 이름을 올렸다. 공식 방탄 소년단인 그의 BT21버전 TATA(타타)은 중국에서 항상 품절, 매출액이 가장 높았다. Anotherthing, it is evident that Vis one of the most famous idols coming from Korea, with him being one of the most talked topics, and his name is alsolisted as one of the highest most recent searchpers ite saies saite on the saite가 가장 유명한 아이돌이다.잠겨 있다. On the other hand, back to the fundraising pool, the fanbasenamed the project ''Vionysus'' which is aterm coined by ARMYs coming from V+Dionysus, as they notice how the idol and the god Dionysusis similar to eachother, aving, aving the amsale, hamats of hameasasasher, the 한편 모금장으로 돌아갔고 팬베이스에서는 이 프로젝트의 이름을 Vionysus라고 지었는데, 이는 V+Dionysus에서 온 아미들이 만든 용어로 이들은 우상과 디오니소스가 어떻게 닮았는지 간파하고 같은 신의 특징을 갖고 있다. 이건 팬들이 그녀에게 어울린다고 생각하는 이 아이돌 닉네임 속의 하자신. Inaddition to this, the yalso make a slogan for the project, saying, "I Purple You.", "An Iconis born." asimple senthat carries out much lovenot only for Vbut for the group as well. 이외에도 "IPurple You"(보라해)"등의 아이콘이 탄생했습니다. 뷔는 물론 그룹에도 많은 사랑을 수행하는 소박한 문장. Meanwhile, it is indeed true that like idol like fan, wherein@KIMTAEHYUNGBAR(one of the#1 fanbase of V based on중국)ranked 43rd on the category of HotSocial Media Ranking for Weibo and the thing that everyone should be proud of is being part of the listing as the only fansite among 100 personalities with the highest fans'influence. 한편 황 같은 아이돌처럼 웨이보 핫 소셜 미디어의 순위에서@KIMTAEHYUNGBAR(중국 기준 뷔의 1위 팬의 베이스 중 하쟈싱)이 43위에 올랐으며 전체가 자랑해야 하는 것은 100명의 팬 중에서 가장 높은 팬들의 영향력을 가진 유일한 팬에 선정되고 있는 것이 사실임. This is not the only project that proves their love and support for V. Still, on November, they revealed the second part of their birthday events for BTS V, and part of this is covering the whole Seoul's seoul's subwith the birthday system withis subwith the birthder, birthder, birththte birththistory.The Subway ads display will start on December 21 and will end on January 3. 이들의 뷔에 대한 사랑과 지지를 입증하는 프로젝트는 이뿐이 아니다. 여전히 11월에 그들은 방탄 소년단 뷔의 그들의 생일 행사의 두번째 부분 이 부분은 생일 축하하는 사람 마케티은로 전 서울의 지하철 시스템을 뒤덮은 이리하여 그의 동안 밝혔다. 마케팅으로 생일, 별들을 지하철역 전체에 라이트 업 한다. 역시 성공한다면 이는 역사에 기록될 또 하나의 이 얘기가 될 것이다. 지하철 마케팅의 전시는 12월 21일 시작하고 1월 3일에 끝난다.​


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